luni, 15 martie 2010

E mai greu la inceput

Buna dimineata soare! Azi e o zi luminoasa si insorita, iar ieri ne-am facut debutul in lumea comerciantilor de vise, si anume prietena mea Ana, impreuna cu mine am gatit bunatati si am mers la Targu Taranului sa vindem. Ne-am agitat de ne-a sarit basca, am facut minunatiile la care ne pricepeam noi mai bine, apoi am plecat cu ochii plini de speranta sa cucerim lumea! Lucrurile au mers binisor, in sensul ca lumea era interesata de ce expuneam, nu mai spun cand gustau (ii priveam cu sufletul la gura), si se minunau de mancare, noi eram deja in al noualea cer! Nu-mi venea sa cred ca intereseaza ce gatesc si pe altcineva in afara celor din imediata mea apropiere, pe care oricum i-am tot pisat cu mancarea de cand am inceput sa gatesc!
Ana a fost foarte vesela si energetica toata ziua, pe mine m-a facut sa-mi vina sa cant, ceea si faceam de cate ori eram la volan si-i ascultam pe oamenii aia din CD player.
Ana a pregatit o paine minunata si niste prajiturile foarte fragede, iar eu salate de morcovi cu maioneza, de cartofi copti cu nuci si de sfecla rosie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu