marți, 30 martie 2010

Despre prietenie la oameni


  1. Dragii mei, am mare povestire sa va spun! Toata existenta mea am vorbit despre prietenie si m-am contrazis cand cu cei mai mari, cand cu cei mai mici ca mine. Ei acum sa va vad doamnelor, domnilor, inteleptilor! In weekend-ul asta au venit prietenii nostri sa ne sustina la Targu Taranului! Eu ma simteam absolut bizar, sa servesc in boluri prietenilor mei, iar ei sa-mi plateasca! Nu era deloc specific mie, dar ei se bucurau sa ne incurajeze micuta noastra initiativa. A fost incredibil sambata, imi cereau oamenii sa le mai servesc cate o salata, dar totul se terminase, vandusem toata cantitatea de mancare, pe care o gatisem cu mare, mare iubire! Hm, hm, acum sa va vad domnilor, care mi-ati umbrit adolescenta cu scepticismele dumneavoastra, cum ca prietenii sunt asa, ca sunt pe dincolo, cum ca nu ar exista prietenie reala, ca intre un baiat si o fata exclus sa fie vreo prietenie! Ha! Va spun eu, unii dintre prietenii mei au venit absolut de fiecare data cand am fost si eu la targ!


Sa ma ierte cei care nu apar in poze, e doar pentru ca in ziua cu pricina am alergat de colo-colo neincetat, si nu am apucat sa fac poze tuturor celor care ne-au binecuvantat cu venirea lor.

                                

Ana si Sanda

Nora si Moldo

                                  

Laura si Nutu


                                  
Sanda, Anastasia si Florin, (ce frumosi sunt oamenii cand sunt veseli!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu