marți, 30 martie 2010

Duminica ploioasa

Dar cum nici o minune nu dureaza prea mult. Dupa minunata zi de sambata, cand a fost un soare de vis, si am alergat de colo-colo ca un soarece preocupat (ideea cu soarecele care munceste la greu e de la prietena mea Laura), a urmat o zi din alta lume, de ploaie, de frig si de toamna tarzie. Dar pentru mine nu a contat starea vremii, m-am trezit iar la cinci dimineata, sa gatesc proaspat pentru piata, si de asta data am copt peste in cuptor, l-am asteptat sa se raceasca, si l-am amestecat cu legume crude si maioneza. A iesit fantastic de bun, era in premiera la mine, legumele erau rosii, castraveti, ceapa verde si ardei, toate luate din gradina omului, proaspete si fragede cand le rupeai in dinti. Am mai facut salata orientala de post, cu cartofi copti, salata verde de la tara, extrem de stufoasa si de frageda, masline, ceapa verde, ulei de masline, lamaie si marar. Cea de-a treia salata a fost de morcovi cu maioneza, iaurt si usturoi, pe care targul o mai vazuse, ca sa zic asa.
Peste copt cu legume si maioneza

   Salata orientala de post


O noua si totusi aceeasi salata de morcovi
                                                                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu