marți, 6 aprilie 2010

Un ajun de Paste agitat

Foarte multe s-au intamplat in saptamana trecuta. Au fost zilele de targ decalate, adica vineri si sambata in loc de sambata si duminica, ca sa putem onora si sfinetele sarbatori Pascale. Am alergat de ne-a sarit din nou basca, de joi pana duminica incontinuu, da a fost frumos, parerea mea. Vineri am facut o salata in premiera - saseasca - cu oua fierte, praz ronedele, felii de ananas, cubulete de mar si maioneza. A iesit foarte bine, (m-am si mirat ca nu m-au mai apucat emotiile ca alteori), apoi, pentru ca era Postul Pastelui am facut si o salata de post din cartofi copti, ciuperci coapte, castraveti cruzi, rosii, ardei, ridichi, masline, lamaie si ulei de masline.
Salata saseasca

Salata de post cu cartofi copti, ciuperci coapte si legume proaspete
Sofia e o minune!
Laura, Sofia si Ana (vedeti cat sunt de frumoase?!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu