luni, 19 aprilie 2010

Cat traieste, omu invata

Foarte interesant este altceva, si fenomenul se inscrie intr-o zona greu de definit: anul asta de ziua mea (ca orice om, am o zi) lumea asta din jurul meu m-a coplesit, pur si simplu. Prietenul meu de-o viata, Ovidiu Rapa din Baia Mare mi-a trimis o masina de facut paine, din simpatie pentru noua mea ocupatie, fostii colegi de la revista Time Out au avansat o importanta suma de bani pentru a ma inzestra cu vase si alte accesorii de bucatarie (de la IKEA, bunaoara), nu mai zic de altii care m-au improprietarit cu cafetiere, haine, parfumuri, in ziua cu pricina puteai crede ca e nunta cu dar la noi in locuinta!


4 comentarii:

  1. apai cat traieste omu' e dator... sa primeasca :)
    mai ales p-alea bune. ca alea rele isi gasesc drumul si singure.

    P.S. tot ce ai spus mai sus despre prietenii tai, despre tine spune multe. q.e.d ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. magda, cit esti de dragutzaaaa, tu si salatele tale!! nu mai pot de pofta, mai ales ca sint si destul de embarasata, adica prin luna a saptea :))
    cind si unde mai apari cu de-ale gurii, sa vin si io?

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea Adina Rosetti
    Iti multumesc din inima pt mesajul asta, nici nu stii ce bucurie mi-ai facut! Eu sunt negresit in fiecare sambata de la ora 8 dimineata in curticica Targului Taranului, si anume in spatele Pietii agroalimentare George Cosbuc, adica mergi pe strada 11 iunie pana la intersectia Chirigiu, apoi faci mult dreapta si ajungi la Piata de flori (renumita), si vis-a-vis de ea se afla Bursa Marfurilor sau The Arc-Targu Taranului cum se mai spune, si acolo suntem noi, ca doo mimoze, Ana si cu mine. Si pe 1 iunie vom organiza un eveniment pentru copii cu ateliere de creatie de paine, biscuiti si salate, vom lansa si un magazin in interior in luna iunie, inca nu e totul clar, dar te asteptam cu mare-mare drag. Te sarut!

    RăspundețiȘtergere
  4. uraaa, daca-i asa vin direct cu domnisoara clara de 1 iunie, caci eu in weekenduri sint in general pe la tzara mea, mai ales ca acu a dat caldura.
    te pup si succes!!!

    RăspundețiȘtergere